fredag, januari 26, 2007

Fredag

Försov mig idag. Jävligt duktigt.
Vaknade 7.54 och fick smått panik eftersom jag skulle vara i skolan 8.30. Vi har speglingsgrupper idag på förmiddagen och som tur är kunde jag byta till den senare gruppen kl 10.20.
Men det känns ändå surt för jag hade lovat att Lina skulle åka med till Malmö och sen skulle vi äta och kolla på en bröllopspresent till hennes bror.
Men inget att göra åt det tyvärr. Anna åker med mig i bilen idag så jag slipper köra själv.
På eftermiddagen ska vi till Malmö och ha mentorsträff. Vet inte vad vi ska prata om idag, känns inte som jag har så mycket att framföra iallafall.

Efter skolan ska jag och Kalle åka och titta på en ny TV. Kalle har blivit pålurad ett sånt där Boxer-paket där man får välja 8 kanaler. Nu har vi alla kanaler på prov i två veckor, sen ska vi få välja de 8 vi vill ha.
Jag har bestämt mig för STAR!, TV1000, TV1000 action (där de visade Dawn of the dead igår som jag kollade på) och Cartoon Network. Kalle ska välja massa naturkanaler och sånt.
Så nu behöver vi en ny TV eftersom hans urgamla Nasum inte vill visa de nya häftiga kanalerna snyggt.


Imorgon kommer Marika och det ska bli väldigt kul..:)

3 däckade superhjältar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa Marika..