onsdag, januari 10, 2007

Irriterande

Kl. 16.55 befann jag mig utanför Anatomorph för att göra min "grej".
Det var kolsvart där inne och sätngt men jag satte mig att vänta för att se om Poul skulle komma eftersom vi sagt 17.00.
Tiden gick och vid tio över försökte jag ringa honom, men det gick inte att komma fram. Varken hem eller på mobilen.
Ringde Bena och Evelina för att de skulle försöka ringa men det gick inte bättre för dem. När jag väntat enj halvtimme cyklade jag hem till Bena och Evelina för att kolla om han mailat mig.
Och javisst, det hade han. En timme och en kvart innan vi sagt vi skulle ses hade han mailat och sagt han var sjuk.
Man kan inte maila om sånt, och han vet väl inte om jag kollar min mail en timme innan jag åker dit.

Nu ska jag iallafall dit på fredag, efter en heldag i skolan. Trist eftersom det jag ska göra ändå är ganska stort och idag när jag varit ledig har jag kunnat planera så jag kunnat äta riktig mat i lagom tid innan osv.

Jag ska hänga på lördag också, så jag hoppas jag hinner repa mig snabbt efter ingreppet på fredag kväll.
Jag ska hänga en knee, 4 krokar, och det ska bli spännande! Får se om jag klarar att hänga upp och ner.

Kalle ska åka bort i helgen. Han ska passa sina föräldrars hund och får i Agusa så jag är ensam från fredag till måndag. Undrar vad jag ska hitta på för bus då?
Inget antagligen eftersom jag ska göra blodiga grejer både fredag och lördag och behöver all vila jag kan få.

Nu blev det ju inga bilder på det jag tänkt göra idag så istället bjuder jag på bilder på vår nya badrumsinredning!



Det är jättefint och känns lyxigt och när man sitter på toaletten känner man liljekonvaljdoften från den vita naturtvålen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad mysigt det blev med nya inredningen :) Och det var trist med Poul, jag tycker också att han kunde ringt eller iallafall skickat ett sms om att han var sjuk :)

Linnéa sa...

raur: tack..:) ja man tycker ju det, skrev det i mailet till honom. hoppas det blir på fredag iaf!

Anonym sa...

Ow vilka fina näckrosor! :D