lördag, oktober 04, 2014

Vilken dag!

Lugn men ändå intensiv. Jag fick skriva min första skadeanmälan idag och det känns sådär, men det gick under omständigheterna bra. Jag är inte skadad utan det var mest mina kläder och hår som fick ta stryk men de visade sig vara väldigt hållbara. Nu har jag dragit mig tillbaka och hoppas på en lugn natt. Slutar nio imorgon och då är jobbhelgen slut, härligt! 

Köpte en ny springtidning igår som hade min chef på omslaget. Det är ett reportage om honom inuti tidningen och det är helt galet att läsa om hans träning!

Imorgon ska jag äntligen måla vår spiraltrapp! I förmiddags så slipade jag och tvättade den så den är redo för färg, mattsvart ska den bli och jag tror det kommer bli väldigt snyggt!

1 kommentar:

Lina sa...

Hoppas inget allvarligt :-( kram