måndag, oktober 20, 2014

MakeOver

Nu kan jag berätta och visa vad jag pysslat med när familjen varit borta. Jag har gett tvättstugan en total makeover! Verkligen välbehövligt då det var mörk furupanel på väggarna och i taket och sjukt dålig förvaring och inga ytor att lägga vikt tvätt på. Så jag har målat allt vitt (tre omgångar), och sen satt upp hyllor och köpt en bokhylla som fick ligga ner och i facken förvaras handdukar och sängkläder och på ovansidan finns yta att sortera kläder på. På hyllorna har jag ställt gamla pepparkaksburkar som jag limmat djur på locken på och spraymålat och i dem förvaras allt från fågelmat och kattmat till medicin och nagelklippare. Jag har köpt nya tvättkorgar som tar mindre plats och satt upp en gardin som döljer värmepumpen. Jag är otroligt nöjd och det är nu riktigt trivsamt att vika tvätt måste jag säga.






4 kommentarer:

Ninni sa...

Och hur impad blev Kalle?

Anonym sa...

Man hade kunnat bo där!!!! jätte fint !!
Mercedes.

äppelblomman sa...

Superfint! Du är en hejjare på detta med att fixa och måla! kalle måste ha blivit grymt impad!
Kram K

Linnéa sa...

Taaaack, kul att ni gillade det!! Kalle tyckte det var superfint!