tisdag, oktober 14, 2014

Rastlösheten

Eftersom att den här jäkla förkylningen har mig i ett stenhårt grepp så jag inte kan springa så tog det inte många timmar innan jag blev rastlös igår. Jag bestämde mig för ett projekt, åkte och löpte grejer och satte igång. Höll på tills det var dags att åka till jobbet igår, fortsatte när jag kom hem så jag inte kom i säng förrän halv två inatt och imorse gick jag upp tidigt för att hinna så mycket som möjligt innan jobb igen. Och det lönar sig att ligga i för jag har hunnit mycket längre än jag trodde så ikväll när jag kommer hem vid 21 har jag bara ett par grejer som måste göras innan nästa steg. Älskar effektivitet! Jag kan tyvärr inte skriva vad jag gör eftersom jag vill överraska Kalle tills han kommer hem igen och han kanske tittar in här. Imorgon ska jag påbörja steg två och sen ska jag åka till Ikea för att köpa grejer till det roliga, finliret. 

På jobbet misstänker vi magsjuka, lovely!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu känner jag mej jätte orolig!
/Kalle

Anonym sa...

Nu känner jag mej jätte orolig!
/Kalle