fredag, oktober 10, 2014

Oflyt

I förrgår hände något med min rygg. Jag vred mig på något sätt och fick plötsligt jätteont. Jag har haft problem med just "sånt" ryggont sen jag var i de yngre tonåren, nåt med diskarna tror jag, men så länge jag tränar så har jag muskler som håller ryggen stabil så nu var det längesen jag hade ont. Nu hade jag väl legat på något konstigt sätt eller så och fick ont. Sjukt störigt. Jag AVSKYR folk som klagar på ont och inte kan göra än det ena än det andra på grund av ryggont/huvudvärk/ont i lilltån och så vidare. Hade så ont i ryggen igår att jag inte kunde springa vilket gjorde mig sjukt irriterad men idag vaknade jag och har inte ont längre! Men så har jag ont i halsen och är tung i huvudet istället. Så jävla irriterande!! Det här sabbar hela min träning! Sånt här kan väl drabba latmaskar som ändå bara vill ligga på soffan istället...

Tusan alltså, så jäkla gosig. <3

2 kommentarer:

Rund är också en form! sa...

Förstår din frustration....! :-(
Massor av krya på dig!

Kram M

Lina sa...

Nä fy fan va tråkigt! :-( Hoppas det reder sig , kramar