torsdag, oktober 02, 2014

Syndigt

Jag borde som vanligt sova nu eftersom jag jobbar 7.30-19.30 imorgon men SoA har hållit mig vaken. Och så har jag ätit 200 gram choklad (igen!!!) och sockret har gett mig hjärtklappning så jag vet inte hur jag ska kunna somna. Socker är verkligen inte bra, jag får huvudvärk och hjärtklappning om jag äter för mycket och när det kommer till socker så är lagom inte min grej.

Och det är inte det enda jag syndat med idag, nej jag har ätit något så snuskigt gott så jag vet inte om jag kan skriva det. Jag gjorde hamburgare på lammfärs med dubbla skivor cheddar, tog två och la i ett bröd med massor av dressing, sallad, gurka, lök och tomat. Vansinnigt gott! Ja ni hör ju, on the road to be smällfet igen.


Kroppen har känts fin efter gårdagens långpass. Igår kväll hade jag jätteont i vänstra knät och blev orolig men idag känner jag inget. Kanske inte så konstigt med lite smärta efter 2,5 mil på bara asfalt men jag ska vara försiktig och uppmärksam. Nästa pass får bli i skogen på lördag.

Nej nu måste jag sova, jag lovade mig själv att lägga mig innan 23 och jag måste spela lite spel först... 

2 kommentarer:

Rund är också en form! sa...

Känner igen det där med choklad och "lagom"; det är inte en fungerande kombo....... :-o ;-)
Konstigt! :-P

Kram M

Linnéa sa...

Väldigt konstigt! ;)