torsdag, oktober 23, 2014

Bra jobbdag & Spring

Igår och igår kväll hade vi så kul på jobbet, vilka härliga människor jag fått sammanstråla med! Det har varit luskamning, skratt och skoj och ja, en riktigt bra kväll. Jag pratade med en av dem som chefen pratat med mig om och tackade för att han pratat så gott om mig och jag fick höra så fina saker från honom och det kändes himla bra. 

Jag har spenderat natten på jobbet och det har varit lugnt. Jag ser fram emot att ha en dag med mina älskade barn idag, har knappt träffat dem sen i måndags och det är lite jobbigt när vi inte setts på en vecka innan dess.


Och så har jag sprang jag igår! 11 kilometer distans mestadels i skogen och det var så härligt. Dock känns den fina formen jag hade för ett par-tre veckor sen som bortblåst och jag hoppas jag hittar den igen för om en och en halv vecka ska jag ju springa distansen från idag tre gånger till och det känns.... galet. Helt jävla sjuk faktiskt.


1 kommentar:

Helena Nimbratt sa...

Härligt med sådana här dagar! Hoppas allt är fint i Skåne!