onsdag, oktober 15, 2014

Soffläge

IÅh jag är så TRÖTT! Var såklart uppe alldeles för sent igår och började sju imorse. Lite jobb och sen brandutbildning innan hemgång. När jag kom hem var jag så frusen att jag gjorde en brasa som jag fortfarande håller igång. Har jobbat här hemma med mitt projekt men blev klar vid halv sju och har duschat, ätit och kollat på nya The Walking Dead. Sjukt spännande!

Nu ligger jag och kollar på Greys och blir kvar här tills jag avancerar och lägger mig i sängen. Imorgon är jag ledig och ingen klocka ska ställas!

Idag fick jag en superfin poster från Printasquare som jag beställde i söndags. Jag är så nöjd! Imorgon ska den få en ram och sen ska den sitta vid trappen.

1 kommentar:

Anonym sa...

The Walking Dead har jag inte sett faktiskt.
Kollade på en film ikväll; Coherence. Jag vågar inte gå på toa med dörren stängd, TROTS att sambon är hemma... Psykologisk thriller.
Knepiga filmer enligt vissa. Jag älskar sånt! "1408" är t.ex. bästa filmen! :-)

Kram M