fredag, oktober 10, 2014

30

  • Löparsko: Älskar mina Asics GT 2000.
  • Macka: Brieostbagel!
  • Sportbh: Jag har bara billiga varianter från HM men borde verkligen investera i en riktigt bra..
  • Resa: Jag reser mest till Dalarna och är nöjd med det.
  • Champagne: Dricker aldrig champagne.
  • Shapetights: Jag har ett par Rönisch Shape Tights som jag vann på en bloggträff för ett par år sen. de är superbra men jag skulle behöva en storlek mindre.
  • Juice: Dricker aldrig juice.
  • Podcast: ÄLSKAR poddar! Mest älskar jag Fredagspodden, Alex och Sigge och Värvet.
  • Skida: Det var hundra år sen jag skidade men jag skulle gärna köpa ett par längdskidor om vintern var lite mer pålitlig här i Skåne.
  • Hösttights: Jag kör på vanliga tights och när det blir närmare nollan går jag över till ett par fodrade från Craft. Även de skulle jag behöva i en storlek mindre, de kan knappt kallas tights längre.
  • Tesort: Älskar te! Dricker flera stora koppar om dagen och ju mer smakfulla desto bättre. Avskyr dock Liptons Yellow Label.
  • Vatten: Dricker jag till mat. Det och vin.
  • Bil: I vår familj får man bara köra Toyota, så vi har två sånna.
  • Guilty pleasure: Mmmmm bakverk, choklad, godis...
  • Skidsockor: ???
  • Efterrätt: Kladdkaka och morotskaka.
  • Väst: Jag har en löparväst från SOC som jag tycker är jättebra.
  • Myströja: Har ingen speciell.
  • Pasta: Pasta carbonara, lasagne, spaghetti och köttfärssås, gott!
  • Träningslinne: Har flest från HM, de är bra och prisvärda.
  • Värmeplagg: Fodrade löpartröjor och tights.
  • Frukost: Kvarg med hemmagjord müsli, FinnCrisp med avokado eller ost, havregrynsgröt...
  • Hörlurar: Jag har precis skaffat ett par trådlösa som jag bara testat en gång. Måste byta den där lilla pluppen man stoppar i örat då de som satt på var för stora.
  • Gymskor: Har inga.
  • Reflexväst: Jag har en från HM som är lite roligare och inte så stor och fladdrig som en vanlig reflexväst.
  • Jeans: Jag har två par jeans från Cubus och ett par från KappAhl.
  • Pannband: Har ett pannband när jag springer och det är kallt.
  • Lax: Älskar lax!
  • Träningsapp: Jag har Runkeeper men använder den inte längre.

1 kommentar:

Lina sa...

Åh va roligt o läsa! :-D