lördag, december 01, 2012

Tufft

Imorse gick jag upp klockan 7 och innan det blivit ljust stack jag ut på en springtur. Det var nollgradigt och faktiskt lite snö och jag visste inte riktigt hur jag skulle klä mig men funktionströja med en underställströja över visade sig vara alldeles lagom.

Jag gav mig av men redan efter ungefär tre kilometer kände jag att orken började ta slut. Jag hade ju planerat att springa 8 kilometer och det kändes rätt jobbigt. Att springa relativt nyvaken med bara en banan och ett par klunkar vatten i kroppen fungerar inte så bra för mig och det blev en jobbig och tung runda. Men jag genomförde mina 8 kilometer iallafall, på en riktig skittid visserligen, men huvudsaken att jag tog mig ut och runt.


Nu hoppas jag få hålla mig frisk så jag kan träna ordentligt!

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Faaaan va grym du är!! Hejja dej!
Kram K