tisdag, december 04, 2012

Önskelista

Jag har en gedigen önskelista för i år och eftersom jag har barn får jag inte längre flest julklappar så jag tänkte slänga ut den här så kan de som känner för det skicka mig ett litet paket.
• Nytt golv i köket - brädgolv.
• Fin tårtspade - gammeldags eller kitschig.
• Deckarweekend - den som ger mig den kan även få följa med.
• Presentkort på Stadium
• Vätskebälte
• Löparväst - gärna svart.
• Anmälan till Malmömilen, Vårruset, Lundaloppet, Malmö Halvmaraton, Tjurruset, Midnattsloppet i Malmö + andra roliga lopp.
• Vinterfodrade löpartights - gärna de här från Craft.
• Kompressionsstrumpor från GoCoCo - helst turkosa.
• Senapsgul stickad basker
• Turkosa små grytor från Pimp your house
• Löparmössa - den får INTE se ut som en kondom.
• Bra pannlampa för löpning
• Broddar




2 kommentarer:

M. sa...

Glöm inte Österlenmaran! :)

Linnéa sa...

Absolut inte! :)