lördag, december 29, 2012

Datenight

Ikväll lämnade jag och Kalle trollungarna hos mina föräldrar och begav oss till Mora för dinner and a movie! Vi åt på Mora Strand och blev verkligen nöjda med mat, dryck och service. Det kändes riktigt lyxigt till en rimlig peng och vi blev väldigt mätta och belåtna. Kalle åt Pulled Pork i tortillabröd med salsa, vitlökssås och fries och jag tog en hamburgare med cheddarost, salsa, baconcreme och fries.

Efter middagen gick vi på bio och såg Mammas Pojkar. Jag har varit ett fan av Ulf Malmros sen jag såg Rapport till himlen för 100 år sen och jag tyckte att Mammas Pojkar var väldigt rolig.

Allt som allt en väldigt bra kväll och det var mysigt att komma iväg en stund på egen hand.


Kalle skämdes jättemycket när jag tog den här bilden.

Inga kommentarer: