onsdag, december 26, 2012

Dalarna

Nu befinner vi oss äntligen i ett snövitt Dalarna och resan upp gick bra. Vi startade tidigt, tog en matpaus och ett tankstopp men annars körde vi bara. Eller nej, ett torka-kräk-stopp också, stackars Leon blev åksjuk. Men de klagade inte alls, så sjukt duktiga! Resan tar ju ändå allt som allt cirka 10 timmar.


Vi har ätit julmat och efteråt gick vi ut och åkte runt byn med spark, helt perfekt sparkföre! Annie drog mig och Leon, det gick jättesnabbt och Leon tyckte det var skitkul. Efter lite lek och frisk luft gick vi in och har delat ut julklappar. Jag fick ett regnställ som jag önskat mig så jag är väldigt nöjd.

Imorgon ska det bli fint väder så då blir det mer sparkåkning, snöbollskrig och så tänkte jag inviga mina nya löpartights!


Mamma och pappas nya valp, Maja, fick vi träffa för flesta gången idag. Sjukt söt och jättesnäll och lugn.

Inga kommentarer: