fredag, december 21, 2012

Nya skor

Äntligen har jag köpt ett par nya vinterskor. Senaste åren har jag haft näbbskorna som är ofodrade och så ett par fodrade gummistövlar från Tretorn. Så när det varit riktigt kallt har jag fått luffsa runt i stövlarna och det kan ju kännas sådär snyggt och nu när de spruckit kände jag att det får vara nog på bonnigheten. Jag ville ha ett par skor från Sorel men när jag insåg att de nästan kostade 2000 kronor tyckte jag det var för dyrt men till min glädje hittade jag ett par som såg nästan likadana ut på Engelssons och de kostade 650 kronor. Taget! Igår kom de och jag har precis invigt dem, varma och sköna och gå i och rätt så mycket snyggare än ett par gummistövlar med ett Bärgarn-klistermärke.


Och inatt har det kommit snö igen! Kanske det blir en vit jul ändå...

2 kommentarer:

Marie sa...

Jättefina! Hr du beställt dem på nätet?

Linnéa sa...

Yes! Engelssons.se!