söndag, december 16, 2012

Lucka 16

Idag var det dags för paket nummer 16 i kalendern.


Nemo fick ett jättefint Pippi-nattlinne. Han har en nattskjorta som han älskar att sova i så nu köpte jag ett nattlinne i en lite större storlek, blir nog mysigt och skönt för honom att ha när han sover.


Musikälskaren Leon fick en till CD-skiva.

Och idag var vi hos Kalles kusiner pojkarna fick superfina julklappar. Leon fick en stor hink full med klossar och han älskar att stapla och att plocka med grejer så det var perfekt. Och Nemo fick sitt första Playmobil! Oj vad lycklig han blev, hela kvällen var han sjukt uppe i varv av glädje.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, de är så söta, dina barn. Helt objektivt sett skitsöta, banne mig!

Linnéa sa...

Vad gulligt skrivet. :) jag håller faktiskt med dig. :)

Anonym sa...

De måste vara lyckligast i världen dina söta små skruttar! Fattar inte hur du har råd med din fina kalender till barnen bara, jag har typ köpt åt min lillfis till julafton, vad dina barn får på en dag i sin kalender. Jädrans.. :( Kanske är det inte så viktigt men jag känner mig litta kass. Aja, det får bli andra bullar i framtiden kanske! Fina är ni iaf!