torsdag, december 27, 2012

Invigning

Idag tog jag min julmatstunga kropp och sprang en tur för att inviga mina nya löparbyxor. Det var sju minusgrader och solen hade precis orkat ta sig ovanför trädtopparna och det var helt underbart ute. Byxorna höll mig varm utan att jag behövde ha något under och de var otroligt sköna.


Jag blir ganska varm när jag springer så funktionströja, fleecetröja, vindjacka, mössa, tunna vantar och en fleecekrage var nästan för mycket. Vantarna fick jag ta av och kragen var på gränsen.

1 kommentar:

Marie sa...

Kul att höra vad du har på dig! Tycker själv att det är skit svårt! Håller på å fryser av mig rumpan och låren på morgnarna. Är de nya byxorna tjockare eller vad heter de?(så jag kam googla:-)) Blir du inte kall alls med de på, alltså man blir ju supervarm men kan vara kall ändå liksom?