söndag, maj 27, 2012

Water for Elephants

Har ni sett den filmen? Jag såg precis klart den och det var en fin avslutning på en jättebra Mors Dag. Vacker, melankolisk, sorglig, lycka... Om ni inte har sett den tycker jag absolut att ni ska göra det.
Dagen har varit bra och vi har inte gjort så mycket. Jag och Nemo har hittat på mycket tillsammans idag, spelat Klossgubbe, byggt med Duplo och cyklat. Jag älskar att spela spel och nu börjar Nemo kunna det, även om han har lite svårt att hejda sig och vänta på sin tur. Klossgubbe och memory är det som funkar att spela med honom.





Och det är så roligt att bygga med Duplo. Så roligt att om Nemo bygger på det jag håller på med så tar jag bort hans bitar i smyg... Bra mamma va?
Och lille Leon blev 10 månader igår. Han är verkligen ett kapitel för sig med ett humör som inte är av denna värld, men det får bli ett eget inlägg.



Inga kommentarer: