lördag, maj 26, 2012

En riktig löpare!

Hili sa till mig att man inte får kalla sig för en löpare förrän man sprungit en mil. Nu kan jag stolt berätta att jag är en riktig löpare för jag har precis sprungit en mil! Helt galet, det trodde jag aldrig att jag skulle klara men det gjorde jag och jag var inte ens nära döden!


Jag är jättenöjd med tiden, en timme och fem minuter. Det är ju en del backar och jag har sprungit på både asfalt och i skogen. Jag är så stolt över mig själv!


De korta shortsen var en bra ide i 7 kilometer, sen skavde låren mot varandra och det var inte så gött.

5 kommentarer:

Emmi sa...

Snygga ben!

Hili sa...

Stort grattis Linnet :)) du är så himla duktig och kämpar på bra! Det var en jäkla bra tid också :))
Puss

äppelblomman sa...

Wiiii fyyy faaan va grym du är!!!! Grattis!!!!
Kram K

Linnéa sa...

Tack tjejer, ni är så goa!!

Sara sa...

Fy fan vad du är GRYM!!! Bra jobbat! :)