söndag, maj 20, 2012

Sommar

Vilken dag det har varit! 28 grader i skuggan och klarblå himmel. Känns konstigt att vi igår åkte från Kättbo där björkarna knappt slagit ut till Veberöd där syrenerna blommar och det är riktig sommar. Så långt är det ju faktiskt inte mellan. Vi har varit ute hela dagen, klippt gräset, pysslat hos kaninerna och en liten stund satt jag i en solstol och bläddrade i en tidning. Tyvärr så suger Leon musten ur en, jag vet inte vad det är med honom! Sen i mitten av veckan bara gråter och skriker han direkt man sätter honom på golvet/marken eller om han får syn på mig. Eller om han inte får som han vill. Eller när han ska äta. Eller sova. Jag fattar inte varför och det är otroligt frustrerande och en väldigt jobbig situation. Nu ska jag duscha bort solsvetten och sen kolla lite webtv innan läggdags. Imorgon är det måndag igen och jag ska försöka få en tid på NovaKliniken. Jag har fått rådet att kolla armen så det står i min journal OM det skulle bli något längre fram, det är bäst att ha allt dokumenterat.

1 kommentar:

Marie sa...

Du ska bara veta vad avis jag är på er sommar....!
Mina barn går med mössa och vindjackor fortfarande...:(
Men skönt för er!! NJUUUT! :-)