torsdag, maj 31, 2012

Torsdagstrött

Jag har precis hämtat Nemo och nu blev jag dödstrött. Dagen började redan vid fem imorse och jag har varit igång sen dess. Tränade intervaller i förmiddags, sprang till förskolan och lämnade Nemo, sprang sen till en backe, körde intervaller där och sprang sen hem. Perfekt att göra på morgonen, Leon somnar i vagnen så jag kan duscha efteråt också.

Städat fick jag också gjort och det var välbehövligt. Nu är det ju inga bara fötter som springer ut och in och drar med grus och smuts så då är det lika bra att städa upp. Det är deppigt när det blir så kallt och ruggigt som det är nu, vill ha värmen tillbaka!

Jag och Leon gick till en lekplats innan vi hämtade Nemo och han gungade och kröp i en tunnel.








Nu ska jag vila lite innan vilddjuret vaknar. Ikväll borde jag lägga mig samtidigt som Leon men det kommer väl aldrig hända...

Inga kommentarer: