måndag, maj 14, 2012

Polisanmälan

Ingen Iphone på hittegodsavdelningen. Sjukt störigt. Men men, det är väl bara att skylla sig själv för att man inte har koll på sina grejer. Det allra mest irriterande är att jag frågade Kalle innan jag åkte:
- Tycker du att jag ska ha telefonen i skötväskan eller i den lilla iphone-väskan om halsen?
- Lägg den i skötväskan, svarade han och det gjorde jag.
Men men det är lätt att vara efterklok. En ljusning är att jag visst hade den försäkrad så jag har gjort en polisanmälan och ska ringa försäkringsbolaget imorgon så får jag troligtvis ut en ny mot 600 kronor i självrisk. Men det tar väl hundra år så vi får se hur länge jag får vara så här handikappad.

2 kommentarer:

Torbjörn sa...

Kanske kan du använda "Hitta min iPhone" från en annan iPhone.

Kolla:
http://itunes.apple.com/se/app/hitta-min-iphone/id376101648?mt=8

nina sa...

Tycker så j*vla synd om dig. Alla bilder och sånt!! Kram