fredag, maj 11, 2012

Dagens projekt

Jag ska packa till en vuxen, ett barn och en bebis som ska vara borta i en vecka i en del av Sverige där det kan vara snö ena dagen och vårvärme nästa. Typ. Och så ska jag kunna ta allt på ett tåg. Med byten. Så jag försöker packa allt i en stor resväska, skötväskan med mat, blöjor och pyssel och så får Nemo ha sin ryggsäck med en bärbar dvd och filmer. Nemo får åka i paraplyvagnen så jag har koll på honom och vi inte riskerar att missa något tåg på grund av att han sätter sig på tvären och Leon tar jag i bärsele. Och så ska vi ha med oss farmor. Och nu börjar Leon packa upp det jag lyckats packa...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har du skrivit Och så ska vi ha med oss farmor.med tjocka bokstäver?
Det låter som en bestraffning eller ett besvär,vi farmödrar är oftast en tillgång.Välkommen hem till Dalarna,hoppas ni får en fin resa och att vi får tillfälle att träffas.Kram från moster

Linnéa sa...

Det var lite som ett skoj. :) jag är jätteglad för att hon följer, det kommer underlätta enormt!! Jag hoppas oxå vi ses, kram!