onsdag, maj 30, 2012

Vart är min sommar?

När jag och Leon gick upp imorse (5.30!!!) var det grått, ruggigt och inte ens 10 grader varmt ute. Sommaren kom tillbaka!! Det är ju tortyr att i drygt en vecka få glassa runt i perfekt sommarvärme för att sen hånfullt ta på sig strumpor igen. Det är lite svårt att tänka sig att i förrgår hängde vi vid sjön och badade.

Kylskåpet är tomt så jag ska handla när Nemo är lämnad och det viktigaste att köpa idag är diskmedel. Det tog slut igår så diskberget växer och jag kan inte göra något åt det. Försöker skriva en matlista men har ingen inspiration, den försvann med solen tror jag.

Ikväll ska vi på picknick på Lammet och jag hoppas det inte regnar. På Luciafirandet öste det ju ner så vi förtjänar uppehåll tycker jag.








Nemos nya snygga tröja från Cirkus Ernhake.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Ja precis så tänkte jag med när jag lämnade barnen på dagis... Häromdagen shorts i keps, idag tjocka jackor i mössa:( men de finns hopp här iallafall! De har klarnar på himlen i solen skiner!
Ha en toppendag!
Kram K