onsdag, maj 02, 2012

Förbereder....

Det är inte så bara att åka in till Malmö och springa Vårruset när man bor en bit ifrån med två barn. 14.19 tar jag och pojkarna bussen till Malmö och går till den roliga lekplatsen vid biblioteket och leker lite innan vi går mot Lorensborg och farmor Karins lägenhet. Där möter vi upp Maggi och äter lite och byter om innan vi beger oss mot Stadion och pojkarna är kvar i lägenheten. Kalle kommer dit efter jobbet så att vi allihop kan åka hem tillsammans på kvällen.

Och jag packar som om vi skulle vara borta över helgen. Mat, välling, blöjor, pyjamas, träningskläder till mig, nummerlappar och allt annat som behöver vara med.

Men kul ska det bli och jag är redo!



2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Vad du är hurtig! Hur gick loppet?

Linnéa sa...

Kanonbra!! Personbästa, 28 min och 28 sek!