måndag, maj 28, 2012

Knappt 4 timmar...

Jag kom inte i säng förrän efter tolv inatt. Strax innan fyra vaknade Nemo troligtvis av er mardröm så jag bar ner honom och la honom hos Kalle. Där höll han på att somna men kvart över fyra ringde Kalles väckarklocka och då vaknade Nemo till igen och sen somnade han inte om. Han har vridit och vänt sig, sparkat lite med benet, fixat med täcket och så vidare. Jag kunde ju inte heller somna om och halv sex slog Leon upp sina blå och blev sjukt glad för att storebror låg i sängen. Så det var bara att pallra sig upp. Huvudet värker och ögonen svider för att jag är så trött, knappt fyra timmar aningens för lite sömn...



3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åh fy fasen.. Hoppas att grabbarna vill sova lite middag idag så att du oxå får vila!
Kram K

Anonym sa...

Hej!
Såg ert hus när jag hälsade på kompisar i Idala och hittade din blogg med google....

Fantastiskt hem ni har, precis vad vi letar över så grattis! Hade faktiskt hoppas på någon som vantrivdes och längtade till stan....

/Lars

Linnéa sa...

Lars: vad roligt att du tyckte det var fint. :)