söndag, maj 06, 2012

Swisch!!

Helgen har verkligen flugit förbi och har bjudit på trädgårdsfix och kalas. Jag är väldigt peppad och inspirerad att göra fint i trädgården och nu var det innergårdens tur att få sig en omgång. Jag har ryckt bort ogräs, sågat ner buskarna i hörnan och bränt bort gräs och annat som växt bland stenarna och sen sopat bort sand och skit. Det blev jättefint och när jag fått ut pelargoner och pyntat lite blir det riktigt mysigt.





6-årskalas bjöds det på i Ystad och vi fick massa god grillad mat och Nemo var in heaven då det fanns massor av roliga traktorer att leka med.


Leon var finklädd i Nemos gamla


Och jag hade en ny tunika/klänning som jag köpte på Lindex rea för 99 kronor, ni kan ana den i bakgrunden..

Nu ska jag ta en dusch, göra en kopp te och försöka se Greys Anatomy som jag missade i onsdags. Imorgon kommer Elin och Noa hit, det ser vi fram emot!

Inga kommentarer: