tisdag, maj 08, 2012

Insomnia

Nemo har fått svårt att somna på kvällarna. Vet inte om det är för att han sover för länge på förskolan och att det är ljust när han lägger sig eller om han är spänd inför tågresan och Teddystudien som vi ska till på torsdag. Vi har pratat mycket om det och han är helt införstådd i att han ska "tanka armen" och sen få Blixten och han längtar jättemycket. Sen så längtar han efter att få åka tåg till mormor och morfar och pratar om det varje dag. Idag plockade han kottar till sin morfar. Jag tror han blir jätteglad, sa han och det tvivlar jag inte på. Sen sa han: Morfar är min bästa vän, och: Mormor är min bästa vän. Så han är nog väldigt spänd och förväntansfull och då kan det ju vara svårt att somna. Så han ligger här i soffan och tittar på Desperate Housewives med mig, helt hooked.



Inga kommentarer: