söndag, maj 06, 2012

9 juni

Den 9 juni ska jag och Juristen bege oss till Helsingborg för att bli bortskämda av vår kära Hili! Jag längtar sjukt mycket och det ska bli så mysigt. Middag hos Hili, vin på balkongen och sen ska vi ge oss ut på stan! Hili ska visa de gamla tvåbarnsmammorna hur det går till på krogen nuförtiden. Sen ska vi få sova i Hilis renbäddade säng och dagen efter bruncha. Hur lovely låter inte det? Jag hoppas på fint väder och funderar redan nu på vad jag ska ha på mig...


Det enda negativa är att galningarna lyssnar på Lotta Engberg och Linda Bengtzing...





Planerna är redan i full gång. Så ROLIGT att de kallar mig Silversked!

2 kommentarer:

Juristen sa...

Ha ha ha ha ha ha ha riktigt skoj!!!!! Vi ska ha det såååå bra, längtar så! "Jygges töser"

äppelblomman sa...

Åhh va skoj!! Denna helgen i stockholmare verkligen välbehövlig för mej!;)
Kraaaam K