måndag, maj 14, 2012

Löpband

Jag har ju givetvis träningskläderna med upp och hade bestämt mig för att springa en femkilometersrunda idag men när termometern visade knappt sju grader plus storm och regn så kändes det inte så lockande. Men som tur är så finns det ett litet gym i byns tvättstuga så jag körde dit och sprang på löpbandet där. Det var gammalt med lite trasiga siffror men jag sprang sex kilometer med tempoväxlingar vilket faktiskt var riktigt kul. I vinter ska jag nog köpa gymkort så jag kan fortsätta springa även när det är kallt och halt.
Om en halvtimme ska jag ringa SJ's hittegodsavdelning, snälla snälla snälla låt min telefon finnas där! Mamma och pappas dator har börjat stänga av sig så det finns inte obegränsad tillgång till den heller. Sjukt att man är så beroende!

1 kommentar:

Ninni sa...

Ja herregud va man är beroende av mobil och internet. Fast jag tror att det är bra att vara utan ibland.