torsdag, maj 24, 2012

My hero

Nu har jag ÄNTLIGEN en telefon igen! Efter nästan två veckor utan, det är inte helt lätt måste jag säga. Det är sjukt så beroende man blir. Jag har fått låna Kalles telefon på dagarna så att de kunnat nå mig från förskolan till exempel. Men nu! Nu har jag telefon igen tack vare Mikael! Vad gjorde jag utan honom?? Han har lånat ut en iPhone till mig och guidat mig så jag fått den att funka med alla appar och bilder som jag hade när den försvann. Min hjälte med ett hjärta av guld!

Jag fick en kopia av polisanmälan idag också så jag kan skicka in den och förhoppningsvis få en ny telefon. Men med mitt oflyt ska väl det också krångla, inget kan ju gå smidigt någon gång...

Nu ska jag lägga in lite bilder i datorn från vår härliga dag! Jag har "möblerat om" lite i trädgården och pojkarna har badat och vi har myst på en filt i gräset idag.



4 kommentarer:

Emma sa...

Men du, med ditt oflyt, kör in och visa upp pappret var det nu ska visas. Kan du inte bara hämta en ny telefon på Telenor butiken nu när det är anmält?

Ninni sa...

Han är min hjälte också! <3

Linnéa sa...

Emma: jag ska fota pappret och maila in det till försäkringsbolaget och sen skulle det ta 1-2 veckor innan jag kunde hämta ut en ny. :/

ninni: ni passar sååå bra ihop! två hjärtan av guld. :)

Mikael sa...

Det var inga 1000 ord men det duger :)