fredag, februari 10, 2012

Mr. Cranky Pants

05.30 började Leon tjata om att gå upp. Han kommer ge mig gråa hår!! Och då har jag inte ett endaste ett än kan jag meddela. Igår kunde han inte sova ordentligt på dagen och var Mr. Cranky Pants himself men han åt middag och drack välling utan problem iallafall.

Nu har han slumrat till i min famn så vi får se hur dagens rutiner blir. Skulle ju gjort ett till försök att åka till Lund idag men kom på att det kommer nån "service"kille och ska laga värmepumpen.

Nej nu ska jag äta lite frukost och göra mig iordning! Jag ska visa lite fina bilder som jag tog igår lite senare, bara jag får en chans att komma åt datorn..


Bjuder på den här bilden så länge. Familjen Siljesvärd-Jönsson på kalas, bilden är tagen av Kalles kusin Mats.

4 kommentarer:

Ninni sa...

Cedric såg bilden på er och ropar Miimå!!! Tror han gillar sin vän :)

Linnéa sa...

Ååå vad roligt! :)

Jöns Marie sa...

Vilken fin bild på er :)

Lina sa...

Vad fina ni är!