tisdag, februari 14, 2012

Lättnad

Det känns som flera stenar har lyfts från mitt bröst. Allt stöd jag fått angående Leon, att både gårdagen och idag har känts som bättre dagar, det som jag skrev i förrgår att jag var ledsen över har jag fått utrett och det är en obeskrivlig lättnad! Det kanske vänder nu? Att lätta ditt hjärta är inte så dumt. Då visar man att problemen finns och måste ta itu med dem, och man slipper hålla dem inom sig.


Jag och Leon har varit i Lund idag och köpt servetter och ljus till dopet, en fin väst till Kalle, en alla hjärtans dag-present till Kalle och en till Nemo.


En Pippi Långstrump-servis som han kan ha på sitt rum. Nu kan han bjuda på fika vid sitt lilla bord, det kommer han nog tycka är kul!

Fina hårspännen från Lisbeth Dahl köpte jag till mig själv som jag ska ha i håret på lördag.



2 kommentarer:

Eijlert... sa...

Söta hårspännen, men vad fick Kalle? Det skrev du inte :-)

Linnéa sa...

Ifall han skulle läsa innan han kom hem. :) han fick en rutig skjorta!