torsdag, februari 02, 2012

Dopsamtal

Natten med Leon blev jobbig igen, är ni trötta på mitt gnäll nu? Han skrek upp mig tjugo över sex och har sovit dåligt idag igen. Vi hade föräldragruppsträff idag och vi pratade mycket om Leons beteende eller fas eller vad man ska kalla det. Och det har gett mig lite förståelse, hopp och kraft. Det är bara det att när natten kommer och jag är dödstrött och han drar igång blir jag smått förtvivlad.

Vi har pratat med en präst om Leon idag också. Fast om dopet. Inte att vi tror han är besatt av djävulen eller så... Prästen är inte samma som på Nemos dop, och även om jag inte tyckte han var dålig på något sätt så var hon vi träffade idag helt underbar. Otroligt mån om att vi skulle få det som vi ville ha och hon var inte lika traditionsbunden som prästen vid Nemos dop.

Nej nu måste jag gå och lägga mig, fattar inte varför jag är uppe fast jag är så trött.



1 kommentar:

äppelblomman sa...

Fy fasen va jobbigt att han inte sover... Får man inte sova så blir man ju helt knäpp... Orkar inget o lättirriterad... Stackars dej...
Massa kram o god natt