onsdag, februari 22, 2012

Avslappnande

På kvällen finns det inget bättre än att få sätta sig i soffan under en filt med en stor kopp te och ett virkprojekt. Just nu håller jag på med en likadan filt som jag gjorde till Leon som min vän Elin ska få för att i sin tur ge till sina vänner som snart ska få sitt andra barn. Evighetsfilten ska jag nog börja kalla den för den tar lång tid med alla nystan som krävs, men fin blir den!





Mamma hade med sig en grej till mig som hon virkat som är superfin. Ser ni vad det är? Jag fick mönstret så jag ska testa att ge mig på en sån eftersom det är en rolig present.

3 kommentarer:

Evelina sa...

Till cykelsadeln såklart :D

Anonym sa...

Jag vet vad det är:)) åå jag vill ha en! Fast jag önskar mig en cykel först såklart... /marika

Unknown sa...

Aha är det en cykelmössa, tänkte jag aldrig på =) snygg!