torsdag, februari 23, 2012

Leons dop

Idag fick jag bilderna från Leons dop och jag tycker de är helt underbara. P-O är så duktig på att fota och det är jätteroligt att han förevigade Leons dag med sina fina bilder. Maggi och Ola ställde upp med fantastisk sång och gitarr, Kalles föräldrar stod för den jättegoda maten och jag, mamma och Marika gjorde tårtor. Jag hade en vision av hur de skulle se ut och jag tycker jag lyckades bra med att få dem som jag tänkt. Vår underbara släkt och finaste vänner kom och gjorde dagen ännu bättre och gav så fina och bra presenter. De bästa gudföräldrarna, våra barndomsvänner Marika och Jörgen. Och så prästen, helt outstanding.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vad fint det såg ut. Tårtorna såg jättefina och goda ut.

äppelblomman sa...

Åhh underbara bilder!
Och tårtorna blev ju kanonbra!!
Kram K

Magdalena sa...

Helt underbara bilder!!!!!

Anonym sa...

Jättefina !!!

Kram Mormor

Ninni sa...

Det ser ut att ha varit en härlig dag!!!

Anonym sa...

Vackra bilder:)! /Marika

Lina sa...

Vad härligt det ser ut :-)

Jenny Shima sa...

Jättefina bilder och jag är grymt imponerad av tårtorna:).

Anonym sa...

Verkligen jättefint! Och vad lik du är din väninna hehe :)