onsdag, februari 29, 2012

Date i Lund

Idag for jag och Leon till Lund för att möta min vän Elin och hennes goa Noa. Vi spanade i affärer, gjorde lite fynd och tog en fika på Mormors Bageri och hade det allmänt mysigt. Leon och Noa fann varandra underhållande och även om det är stor skillnad på dem nu är de ju födda samma år så längre fram kommer de kunna leka och ha riktigt roligt. Om mammorna får bestämma.


Och vi hittade finaste finaste koftan och jackan på Lindex! Ååå vad jag vill ha dem och ååå vad jag önskar jag hade hur mycket pengar som helst och ååå vad jag önskar att jag fyllde år snart.





Koftan kostade 499 och jackan 599 så det var lite väl saftigt. Hade jag haft en kupong med 25% rabatt hade jag kanske slagit till på koftan iallafall för den var helt underbar.

Tyvärr gick timmarna alldeles för fort och jag var tvungen att åka och hämta Nemo, annars hade vi kunnat fördriva några timmar till i Lund.

2 kommentarer:

Elin sa...

Tack för en supermysig dag!

Åhh, jag drömmer oxå om den jackan...

Magdalena sa...

Jättefina kläder!
Mamma har koftan.

Puss