fredag, februari 10, 2012

6 månader



På bilderna är både Nemo och Leon ungefär 6 månader och de har samma body på sig. Tänk, när de föddes var de så sjukt lika så man knappt såg skillnad på foton av dem och nu är de inte alls lika. Leon är mycket slankare, på Nemo sitter bodyn åt medan den är jättelös på Leon. Leon är mycket smalare i ansiktet med spetsigare haka, Nemo har runda kinder och mindre näsa. Leendet tror jag är det som är mest lika nu, och så skrattet. Leon låter exakt som Nemo gjorde när han var bebis. Det är kul att ta foton i samma situation och i samma kläder och jämföra tycker jag, och eftersom de är födda samma tid på året (12 dagars mellanrum) så funkar ju det.

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag tycker det är så häftigt att syskon så tidigt blir så olika, både till utseende o sätt :-)

äppelblomman sa...

Hi hi så kul att se! De är så lika, men ändå inte;-) Leon är en kopia av Kalle iallafall!
Kram K

Elin sa...

Det är jättekul att se hur lika/olika de är varandra! Det ska jag komma ihåg tills Molly får ett syskon! :) Å andra sidan har ju jag bestämt mig för att aldrig mer vara höggravid på sommaren... :-/