torsdag, februari 09, 2012

Dead set

Jag och Leon skulle varit till Lund och träffat Elin och Noa idag men eftersom Noa tyvärr fick feber fick vi ställa in. Jag tänkte att jag kunde laga massa barnmat istället men eftersom det blåste och snöade och var riktigt ruggigt ute så bäddade jag ner oss i soffan och när Leon sov tittade jag på tre avsnitt av Dead Set, en brittisk zombieserie som jag fick i julklapp av min bror. Jag ser fram emot att fortsätta titta för den var riktigt bra, rekommenderas till er som gillar zombies och splatter och sånt göttigt.


Nu håller jag dock på med ett storkok mat till Leon. Kassler, bulgur, broccoli, ost och grädde. En rätt Nemo tyckte mycket om när han var bebis.





2 kommentarer:

Lina sa...

Jag tycker det låter jättegott! *haha* Har du börjat med att ge Leon kött utan tillbehör eller mixade du in det i kompletta rätter som här direkt? Tycker det känns så tråkigt att ge tex osaltad kokt kyckling utan nåt till. Fast det är väl inte värre än osaltad potatis om man tänker efter..

Linnéa sa...

Jag tjoffade ihop allt på en gång. Enbart kokt kyckling utan salt lär ju va sjukt äckligt. :)