onsdag, februari 08, 2012

Min underbara unge

För ett tag sen var Nemo inne i en ganska lång period när han var arg, trotsig och fixerad vid att allt var hans och blev hysterisk om någon rörde hans grejer. Nu är han oftast go och glad och på ett jättehärligt humör. Han har börjat göra så roliga grejer, han imiterar sånt han sett i sina filmer och det är helt fantastiskt. Han pratar pratar pratar, långa meningar och bara riktiga ord. Det går att samtala med honom och han förstår så otroligt mycket. På 2,5-årskontrollen sa sköterskan att hans språk är på en fyraårings nivå. Vi är så stolta över vår pojke så det finns inte, alla som träffar honom berömmer honom och blir imponerade. Nu låter jag väl som en jobbig skrytmamma men jag blir så överväldigad av min älskade unge. Han är så fin på alla sätt och jag är så lycklig som får ha honom i mitt liv och följa hans utveckling.



2 kommentarer:

Elin sa...

finaste nemo!!! snart dags för en videoblogg från honom tycker jag :)

Jenny Shima sa...

Vad roligt :)!