måndag, februari 13, 2012

En bra dag!

Dagen har faktiskt varit mycket bättre än på länge! Leon har sovit okej och ätit bra idag. En portion gröt, min fiskpure plus efterrätt och en hel flaska välling har slunkit ner mellan amningarna. Och inte alls mycket gnäll, jag känner mig mycket lättare i sinnet redan. Men inte bara för det utan för att ni gett mig så fin respons och för att flera vänner både har ringt och messat och stöttar, peppat och erbjudit hjälp. Det värmer så otroligt mycket och jag hoppas jag kan återgälda er godhet. Nu håller jag tummarna för att det går åt rätt håll så mina krafter kan komma tillbaka!

Nu ska jag gå och lägga mig för resten av veckan är fullspäckad! Imorgon ska jag till Lund och köpa lite smågrejer till dopet, på onsdag ska jag nog städa och på torsdag handla. På torsdag kväll kommer mina föräldrar, på fredag ska det bakas tårtor och på kvällen kommer Marika och på lördag är det dags för Leons dop!





Nu har vi också fått vinter, lagom till att man börjar bli redo för vår.

1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Du vet ibland är livet bara svart men det blir förhoppningsvis alltid bättre. Skönt att du mår bättre nu. Kram