fredag, februari 03, 2012

En räddare i nöden

Imorgon ska vi hem till Ninni och Mikael och spela spel och ha det trevligt på gammeldags vis, alltså spela ett spel med varandra runt ett bord. Och när jag kom hem efter att ha lämnat Nemo idag väntade ett sms:
God morgon!! Tänkte på det, om du vill ha lite egentid får du gärna slänga dig i ett varmt bad här så kan vi gå ut med killarna till lekplatsen en stund?!?
Har för övrigt fixat vin och snacks så be Kalle köra hem :)


Vet ni hur fantastiskt och underbart det låter i mina trötta öron?? Ninni är omtänksam och otroligt snäll, jag fick en så fin present av henne innan jul som jag har glömt att visa er.


Fint va? Jag har haft det på mig nästan varje dag sen jag fick det.

Tack snälla Ninni, du har gjort min dag!

2 kommentarer:

Ninni sa...

Det var så lite så!! Inatt sov jag nästan hela natten så jag är äntligen människa själv :)

äppelblomman sa...

Men guuud vilken underbar vän du har! En verklig sann vän!!
Underbart halsban! Vet du vart de kommer ifrån?
Njut nu imorgon i ditt varma bad!
Kram K