onsdag, juli 06, 2011

Vombsjön

Maggi, Ola och Alba har varit här idag och när Kalle slutade jobba åkte vi till Vombsjön för att bada.


Det var jätteskönt i vattnet och Nemo tyckte det var så roligt. Han skrattade och gick direkt i och sen sprang han så han ramlade pladask i vattnet. Ingen badkruka där inte. Han hoppade och plaskade och skrattade tills han hackade tänder och vi fick lov att dra upp honom och åka hem. Inte så populärt men vi lovade att åka dit imorgon igen om det blir fint väder.


En riktigt bra dag har det varit och som pricken över i sålde jag en till kaninunge idag. På grund av återbud har jag en unge kvar men eftersom Fiona gick bort har jag plats för honom. Dock vill jag helst ha en hona som sällskap till Herr Kanin så jag slipper kastrera en till men vi får se hur det blir. Det känns som att alla ungar kommit till bra hem så nu kan jag pusta ut och inte oroa mig för det.

1 kommentar:

Karro sa...

Vilka underbara bilder!!! Åh vilken mysig kväll no verkar ha haft!
Kram k