fredag, juli 08, 2011

Regn

Det är en regnig och grå fredag här i Veberöd men det gör inget för det är massa saker som behöver fixas. Vi ska åka på lite semester till stugan vid havet och kaninerna och allt ska med. Vi vet inte hur länge vi är borta så det är ju en del som ska förberedas, vi kanske inte kommer hem med bara ett barn utan två?

Kalle ska köra dit kaninburar idag och jag tänkte städa och tvätta. Vi vet inte heller vilken dag vi åker, det beror på vädret. Tur vi har Jörgen som jobbar en vecka till och som mer än gärna passar mina pelargoner när vi är borta.

Hoppas att vädret blir fint så vi kan sola och bada och ha det gött hela dagarna!

Nu ska jag återgå till mitt te och ta en smörgås innan jag drar igång!



1 kommentar:

äppelblomman sa...

Åhh va härligt med semester vid syugan! Vi ska oxå åka neråt till veckan o jag längtar sjukt mycket!!
Här är oxå grått o trist:-( Hoppas på massor av sol från o med nu!
Kram K