måndag, juli 04, 2011

Måndag

Då var Nemo lämnad på dagis, sista veckan innan sommarlovet, och dagens bestyr kan börja. Först på schemat står disken och sen ska jag plocka ihop lite och tvätta.

Vi har planerat lite för Nemos 2-årsdag (!!!) den 7 augusti så jag håller på att göra inbjudningskort som måste beställas idag. Det blir mindre kalas än förra året, bara släkten och gudföräldrar. Egentligen ville jag bjuda alla vänner och Nemos kompisar men känner att jag får begränsa mig i år då Hästen kommer vara relativt nyfödd och vi inte vet alls hur det kommer vara eller gå. Men nästa år blir det stort dubbelkalas!



4 kommentarer:

Elin sa...

Nämen, hur har han hunnit bli så här stor!? Två år redan!? :D Snacka om att man inte hänger med, alltså...! :)

Men.... Så du ska inte vara gravid nästa sommar också, då? ;)

Linnéa sa...

eller hur, helt sjukt. 2 år!!!!

hahaha nääääääää nästa sommar ska jag vara ogravid och i ett ständigt vinrus. ;)

Juristen sa...

Vi kommer nästa år, svarar redan nu om det e ok..? Skoj med stort kalas, det gillar jag! O Emilia förstås. Spara en inbjudan, behöver inte skicka nån till oss, vi kommer!!!

Juristen sa...

Vi kommer nästa år, svarar redan nu om det e ok..? Skoj med stort kalas, det gillar jag! O Emilia förstås. Spara en inbjudan, behöver inte skicka nån till oss, vi kommer!!!