onsdag, juli 27, 2011

Tusen tack!!

Ni är så underbart snälla och goa som peppat med kommentarer och grattat oss! Jag blir så glad och har läst era ord gång på gång.

Jag och Leon väntar på Kalle som hämtar bilen och sen ska vi bege oss hemåt. Alla prov och kontroller har varit perfekta så det känns bra att åka hem nu. Nemo har superroligt hos farmor och farfar och sover över en natt till. Igår åkte har traktor och plockade kantareller och idag har han badat hela dagen. Kan vara skönt att komma hem och landa innan vardagen drar igång igen.

Nu ska vi äta lite och sen åker vi hem. Kanske att vi håller hastigheten lite bättre än igår när vi åkte in...



5 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Stort grattis igen! kram

Evelina sa...

Nu gråter jag igen. Så underbart att han har kommit och att ni mår bra. Tusen kramar!

Mirijam sa...

ÅH JAG VILL HÖRA ALLT! Du kan iPhone-blogga din förlossningsberättelse medan du ammar, det blir skitbra!

puss

äppelblomman sa...

Guuud så otroligt söt! Blir verkligen så avis på er;) <3
kram K

Ninni sa...

Jag håller med Mirijam!! Var det nära att han föddes vid vägkanten?