torsdag, juli 14, 2011

Bäddset

Jag köpte ju nya bäddset till Nemo och Hästen på Bo Ohlsson igår. De är så himla fina och jag är så nöjd med dem. Det randiga är till Nemo och passar till spjälsängen och det med moln är till Hästen och passar vagn och vagga.


Riktigt bra priser var det också, 59 för det mindre och 89 för det större setet. Kalle ska till Bo Ohlsson imorgon och då ska han köpa en jättefin pläd jag ångrar att jag inte köpte. Ljusblå med vita hjärtan och riktigt mjuk och go. Nemo ska ju få en säng i födelsedagspresent och jag tänkte pläden kunde vara fin att ha som mysfilt och överkast.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

när kommer ponnyn? Jag är peppad!

Marie sa...

Jättesöta!
Visst är det kul när man får fina grejer för mindre peng!! =)
Varvid jag älskar all rea som är just nu... =)