onsdag, juli 06, 2011

Svettigt

Vad roligt med så många gissningar, jag har fyllt på i listan. Än är det ingen som gissat på att Hästen blir ett augustibarn och jag hoppas verkligen ni har rätt. Det vore jobbigt att gå så länge till. Men jag känner faktiskt ingen stress, det gjorde jag med Nemo och det var jobbigt.

Jag är dödssvettig efter en maratoncykeltur, i höggravida mått mätt alltså. Cyklade mot dagis, kom halvvägs på att jag glömt plånboken så jag fick vända och cykla uppför jobbiga backen. Till dagis, lämna Nemo och sen vidare mot Ica som har det godaste nybakta brödet och som ligger längst bort av alla affärer i byn. Utanför sålde de färska jordgubbar så jag köpte till kakan jag bakade nu på morgonen. En drömgod bärpaj med citron som ska dekoreras med färska jordgubbar.

Så lyxigt ska jag ha det denna onsdag! Fast inte helt själv, Maggi, Ola och Alba kommer på besök så jag tänkte vara en bra värdinna och ha lite gott att bjuda på!



1 kommentar:

Juristen sa...

Jag vill oxå komma o äta massa godsaker... Säg till nästa gång så kommer jag! Puss