torsdag, juli 07, 2011

Första bilden




Här är första bilden på Nemos lillebror! Nej då, nu skojade jag bara lite, kul va? Det är den första bilden som jag tog med min mobil på Nemo när han var nyfödd och skickade till nära och kära.

Vilket lyckorus! Att läsa alla grattis-sms och hur söt alla tyckte han var, och jag var så stolt! Han var verkligen sjukt söt, min lille Nemo. Tur han var lik Kalle för han såg annars ut som en latinamerikan med sina sneda ögon och svarta kalufs.

Jag är så förväntansfull och spänd på hur Hästen ser ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej!!! jag´gick med på att det var Nemos lille bror... vad jag är dum... du kan inte skoja så!!!
Lille bror kommer att bli lika söt som storan.
Stor kram och lycka lycka till när han kommer till din underbara familj!
Mercedes.

FruLundin sa...

Hej! Ville bara tipsa om en fin tävling på min blogg. Du kan vinna ett helt set med smycken från Miss Dee.
http://frulundin.blogspot.com/2011/07/tavling-hos-mig-med-kanon-vinst.html