tisdag, juli 19, 2011

BF

19 juli 2011. Dagen vi väntat så länge på nu har kommit och även fast det är väldigt få barn som föds på beräknat förlossningsdatum så stirrar man sig ändå blind på det.

Jag är alldeles för gravid nu. Får lätt ont i ryggen och det mesta känns jobbigt och tungt. Jag lider av att inte kunna leka med Nemo ordentligt, det är det jobbigaste. Hästen får gärna komma nu för det kommer bli en enda lång väntan nu känner jag, då inget vettigt händer.

Jag längtar efter att få se hur han ser ut! Och att få klä honom i alla fina kläder och jag är nyfiken på hur Nemo tar emot sin lillebror.

Nej du lilla bebisen, kan du vara snäll mot mamma och tänka dig att titta ut innan veckan är slut? Please?


Till bebisen. Nemo har en likadan fast grå som han fick av Jörgen i doppresent. Otroligt mjuk och go!

Inga kommentarer: